2008-09-17

jag står på egna ben

Hej onsdag.
Idag började jag med en kaffe på donken med Christoffer (sen kom även sega Yasmina och efter det kom Jasmine ;)) men hursomhelst , vid halv 10 åkte vi i engB tsm med NV1:an till moderna museet och det överträffade faktiskt mina förväntningar, jag var inte jätteuttråkad under visningen. Sedan skulle vi dock välja ett art work (vad fan heter det?) och skriva en dikt om det. Jävligt svårt , jag kan verkligen inte skriva dikter, hade hellre skrivit en berättelse på 5 A4 faktiskt.. men lyckades skriva något fult om en tavla med nudlar och en bil på.. xD

Efter det besöket åkte jag och erica till medis för att simma, Simmade 40 längder =) sen stod vi å duscha å bastade och det var skööönt ! sen köpte vi glass på burger king. Mycket skön eftermiddag. Sen jag kom hem har jag sprungit upp & ner mellan datorerna å försökt fixa några skolarbeten som ja måste spara i andra format för att kunna skriva ut men allt blir fel å bla bla!

Nu ska jag faktiskt hjälpa mamma med maten, sen ska jag fortsätta med dom där jävla grejerna å sen box-träning ! Pusspuss

Inga kommentarer: