2008-09-28

ANDRA AVENYN!

Igår var det löördag. På dagen var jag på ikea med eva och josefine, vi köpte ingenting utom massa mat å godis xD sen vid halv 7 åt vi plus Lollo och Klara på den nyrenoverade resturangen , det var yummi. Sen åkte vi in till stan och bowlade, haha. Det var rätt kul fast jag kom sist som alltid när ja bowlar. fast nu var jag fakrtiskt inte lika dålig som ja brukar vara, Fick t.om en strike (Y) !

Efter det träffade jag å Lollo några av grabbarna, det var roligt :) vi var först i kalleviken sen åkte vi till donken å ja åt pommes, höhö. Sen åkte jag, viktor å patrik hem till honom och kollade på vänner fast viktor ville åka hem efter tre avsnitt å ja pallar ju fan inte gå hem så ja åkte hem då också.. :)

sen idag gick jag upp vid halv 12, skönt!! åt en pizza slice till frulle (Y) pallar inte bry mig , helgen är ändå förstörd :p haha. ikväll ska ja på core, missade förra söndan så de ska bli naaajs. pusspuss

Inga kommentarer: