2008-05-31

Hejsan
Min rygg och mina överarmar är kräftröda!! har varit ute i solen idag och det var supermysigt men jag glömde en liten detalj, solkrämen! Men alltså det var verkligen skitmysigt, jag och Klara red barbacka (utan hjälm, fy på oss) till gräsvolten och betade med pållarna, vi satt i bara bh för det var så jävla varmt, och jag låg på Baldur med huvudet på hans bak ^^ (L) sen satte jag mig bak och fram å la mig på mage, det var mys, han e så snäll bäbis. Och gissa jag klarade värsta tricket, jag stooog på honom! xD haha fett snyggt alltså, men ja stog ganska länge utan att ramla, jag e fan stolt.. Nej men där var vi ganska länge iaf..

Sen efter stallet åkte ja å klara hem till mig å låg i solen å lyssna på musik, sen åt vi sallad å chicken bits, mums! Nu har jag precis duschat å fixat mig och så för ska till carro om en stund, men jag e så jääävla varm pga att jag bränt mig tror ja :p plus att det e jävligt varmt här inne i mitt rum, hehe. Nej men nu ska jag till konsum å köpa groggvirke å cigg å sen vidare to das grill ^^ Ha en underbar kväll alla! pusspuss

Inga kommentarer: