2009-05-22

arg

Kan man bota idioter? Jag blir så jäävla irriterad! Jag tänker inte umgås med någon som pratar nedlåtande om och TILL andra personer, som tycker att de har rätt att säga vad fan som helst, som sitter och snackar en massa skit den inte har någon aning om.

Jag vet att det är lågt av mig och skriva hur korkad du är på bloggen men jag måste skriva av mig någonstans eftersom att du själv inte fattar hur störd du är! Så att skriva till dig hjälper inte, du ska fan inte klaga på att överviktiga är trögtänkta (vad du nu har fått det ifrån?!) när du själv är dummare än en jävla 2-åring!

2 kommentarer:

caroline sa...

Hur kan man få tanken att tro att överviktiga är trögare ?! Den är en trögboll xD

Tove sa...

TACK!
Jag vettefaaan! Tydligen någon hälsoexpert på TV som sagt något om det.. idioti är vad det är.