2009-05-22

besviken

Jag är så jävla arg och besviken. Trodde aldrig det om dig.. jag började tycka om dig på riktigt och så kommer det här. Väx upp.

Igår gick det också åt helvete. Kul i början men vid halv 2 eller något så kom fyllan som ett blixtnedslag... gick ut för att ta en cigg å gick ner igen hängades på klara och en vakt. Blev släpad till något jävla öde rum såg ut som ett fängelse eller nåt där en vakt började snacka om att kvinnor är omöjliga att snacka med å bla bla fast det var han som hade uppenbara problem! Sen kom typ en annan vakt å alla som va där typ hota med att polisen skulle haffa mig och sätta mig i fyllecell om ja gick ut från det där rummet, så det vägrade släppa iväg mig. Det slutade dock med att jag fick gratis taxi ända hem och klara å josse följde också med. Så nu vet ni hur ni ska göra om ni behöver taxi men inte har råd. Fast det är lätt ovärt, när ja satt i de där rummet fick ja värsta ångesten och grät å allting. Såg ut som skiiiit när ja kom hem.

Imorse mådde ja värre än nånsin, spydde i duschen t.om. har aldrig spytt dagen efter. Men nu har jag tagit lite värktabletter åså så ja börjar må bättre fakttiskt. Men snart måste ja gå till konsum för att köpa pringles och cola :p Ikväll ska jag vara hemma och fortsätta vara bakis och ha ångest. Pusspuss

Inga kommentarer: