2009-05-16

HEJ! SOFIA!

Nu ere lördag, mkt skönt. Igår var jag faktiskt lite med familjen, det var trevligt ^^ Sedan vid 11 eller vad klockan nu var så gick jag hem till Sofia vilket var supertrevligt! Vi gjorde inget speciellt å sen såg vi på hitta nemo, det var längesen, den är jävligt bra faktiskt :D

Kom hem vid 3 å sen sov jag till typ 1 idag. Då åkte jag till moraberg med mamma å åsa å köpte chips å cola till melodifestivalen ikväll som jag ska se med min älskade familj utom min syster som är i göteborg. Nu sitter jag här och har skittråkigt men pratade nyss med Sofia så ska gå ner till station å möta henne å chilla ett litet tag, härlans. Det är superfint väder idag förresten!

P.S. jag fick mitt mvg i engelska B ;)

2 kommentarer:

Lollo sa...

Grattis till mvg!!!! Skit bra :D i b kursen också. Jag fick oxå mvg i engelska b. Hälften av alla de mvg jag fått sen ja börja gymnasiet... JAG HATAR MIN JÄVLA HORSKOLA!!!!!!!! okej ja kanske inte bryr så jävla mkt men även om ja anstränger mig så kan jag inte få mer än vg. dom har typ stämplat mig. ska bli så jävla skönt att slippa skiten. mindre än en månad kvar<3

Tove sa...

Jag vet sådär känner jag också, att det där lilla extra alltid fattas för att få mvg, ligger skitofta på på starkt vg! Sjukt irriterande. Vilket datum tar du studenten? puss