2009-05-14

au-pair?

Tjenis penis.
Igår köpte vi ett jätteroligt sällskapsspel, med andra ord, heter det :p körde det med familjen igår å skrattade fett mkt :p fast det var nog för att pappa är lite cp :) Men om nån vill spela i helgen, vi spelar ju aldrig och vi är alltid på party och grejer, lite omväxling e bra (känn ironin) så ska jag spela med josse men man måste vara minst 4 stycken ;) Sen fick jag twilight filmen också för att jag fick så bra på engelskan, hihi, så kanske ska den ikväll!

I skolan idag hade vi besök av polis, en socionomutbildad (lärde mig att det inte finns något yrke som heter socionom, det är bara utbildningen som heter så) och även av två stycken som varit au-pair i USA. Det verkade fett kul och skulle verkligen vilja göra det men det som hindrar mig är att jag inte vågar :p haha. Men funderar på att gå socionomutbildningen och sen jobba internationellt för någon räddningsorganisation. (det vågar jag men inte jobba som barnvakt i en familj :p) Det var riktigt intressant faktiskt att lyssna på dom, plus att vi fick ballerinakex, hej jag e tjock :)

Sen jag kom hem har jag pluggat lite på Sigge, det är sjuukligt mkt! å studsat lite, men nu måste ja ner å laga mat, kött å potatisgratäng, mmm :p pusspuss

2 kommentarer:

felicia sa...

absolut det är nästan ett måste att man doppar sig iallafall. gud så mysigt de kommer bli! med lägerelden osv! MARSMALLOW!

zerina sa...

åå jag längtar!
marswallows :)
funderar på att smuggla med mig en ben and jerry's till paddlingen
men det går nog inte ajja puss