2009-05-07

sjömannen ber inte om medvind, han lär sig segla

SKITBRA ordspråk eller vad det nu är. Lätt värt att ha i bakhuvudet :p
Jag är sjukt trött. Fast jag sover hur många timmar som helst så är ja typ alltid galet trött, skitjobbigt!! :( ska fan söka upp en läkare snart om det fortsätter. Jag menar igår gick jag å la mig vid 10-halv 11 å gick upp 7, sedan gick ja i skolan 8-halv 1, på svenskan halv 12 höll jag på å somna sen sov jag ja 3-4timmar när ja kom hem.

På gympan körde vi pingis iaf å då var jag ganska pigg, dt var skitkul, jag kanske bara är understimulerad :p har ju slutat träna helt nu, helvete vad ångest jag fick när jag skrev det :s men jag pallar verkligen inte, å nu när ja e så sjukt trött har ja inte ens en tanke på å träna, skulle typ svimma.

Nu hoppas jag att vi får middag snart för jag är jättehungrig.

1 kommentar:

Carro sa...

Våren gör så att man blir trött ;) Det kan vara pollen som påverkar dig eller nått^^