2009-05-27

nu är det såhär

Det är ju många fler än jag trodde som läser min blogg ;p nu när jag har insett det så förväntar jag mig några kommentarer!
Idag sov jag ut, till typ 11 eller lite senare, skönt! är ledig idag eftersom det är omprovsdag i skolan och jag har skött mig så exemplariskt att jag inte har något omprov. Det ger mig tid att packa inför paddlingen och tältningen imorgon. Min packlista är inte propotionerlig till min väska.. det blir väl två plastkassar på sidan om.

Om ett par timmar ska jag gå och hämta barnen och vara med dom (inte regn, inte regn!) Sedan blir det en kort visit på konsum för att införskaffa cigg, festis och ett nudelpaket. Kanske lite godis också.

Sedan blir det bara förberedelser och pepp tills fotbollen hos Åsa! Måste ladda upp med öl och en påse chips tror jag! Att jag ser på fotboll är ingen ofta förekommande händelse men när det väl sker så ska det göras ordentligt!

Så, hur ser eran dag ut? (det är nu ni ska sätta igång och skriva en kommentar! :) :)) puss

4 kommentarer:

felicia sa...

du jag stod med min fot i rygsäcken och tryckte ner kläder/lakan osv.

det blir dom så kallade påsarna för mig också.

felicia sa...

men jag lånade sovsäck av skolan, måste ha påslakan med mig.

Haha jag är på men jag har fan lingonvecka, inte helt okej! :D haha............


är också hel exalterad på hög nivå!!

felicia sa...

Ja det får vi verkligen! :)

haha det luuuuuktar mvg i krokarna

Caroline sa...

Min dag började inte så bra , vart blöt av regenet när jag kom till skolan och mina strumpor var helt dyblöta, sedan skulle jag hålla ett tal och jag var nervös och fick lökar under armarna xD

Nu sitter jag och har ont i magen, det var min dag, din då?!