2009-05-21

torsdag

Igår var vi vid kalleviken och gjorde en eld, det var rätt mysigt men blev trött efter ett tag trots en cola och två red bull. Vid 12 el halv 1 åkte jag och viktor hem istället och kollade på twilight :)

Kom hem vid 3 och låg i sängen och mådde allmänt pissigt. Jag skrev en massa sen kunde inte jag inte sova och vid 4 kunde jag knappt andas och det kändes som att mitt hjärta skulle banka sönder min bröstkorg, varenda hjärtslag gjorde ont. Fick bara massa panik och tog mig ner till köket där jag tog lugnande och sömntabletter. Sen blev jag helt svimfärdig och deckade i min säng. Nu är jag uppe och har lite ont i magen men mår relativt bra ^^

Ikväll ska ja festa iaf :) men mina nya skor, höhö, ska nog ta med mig ett par andra i en väska för kommer säkert få skitont. time to take a shower!

Inga kommentarer: