2009-05-24

live from time square, saturday night live!

Just hemkommen från viktor.
Ikväll var jag först med familjen, det var väldigt trevligt, tills jag spillde lite choklad på en dyna.. sen gick jag till kakan och där spelade vi singstar vilket var jätterolig men jag drack rom å cola! Vad ere för fel på mig egentligen?? Alkis vid 19 års ålder, jag känner mig verkligen beroende av alkohol på ett oroväckande sätt :p nu är jag lite lätt illamående, hoppas jag inte får ännu en bakisdag imorgon.

Men vid 1 eller vad klockan nu kan ha varit åkte jag hem m viktor å vi kollade på vänner, fett kul, var avsnitt jag inte sett på länge så då skrattar man mkt mer xD annars om ja sett de nyligen brukar man mest lola. hahaha, jag älskar det ordet :)

Jag är inte det minsta trött och inte har jag någon bok att läsa heller så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på, känner inte för att kolla på tv å det är typ ingen inne på msn.. skulle kunna städa men det låter så jävla mkt så ja kommer väcka min familj då. Hoppas jag e på städhumör imorn också det blir av någon gång..

1 kommentar:

felicia sa...

haha det är så lustigt! ;D