2009-05-12

prestationsångest

Idag fick jag höra detta: nationella speaking imorn kommer typ avgöra om jag får MVG i engelska eller inte. Ångest eller vadå? Fast jag ska bara ignorera det och leka mig igenom för då kommer det gå bäst. När man väl kommer igång så tänker man inte ens på att man pratar engelska. På tal om imorn så måste jag nog läsa på lite om Integrity & technology som är ämnet.. GOOGLE MY BABY! kommer strax.

Idag hade jag iaf nationella i matte B och det gick ungefär som väntat. Har tur om jag får G... pinsamt. Jag var klar redan efter en timme så går ja till Linda för å lämna ett papper å hon ba: har inte du nationella nu? ja ba: jo jag har redan haft det. - Men det e ju slut halv 1?!?! juste, så bra gick det :p men svarade på alla utom en på A-delen iaf xD på B-delen svarade jag på INGEN utom en xD nej men kanske 2-3 st.. minns ej.

Sen slutade jag då, typ vid 10 men jag var kvar till kvart i 3 och pluggade på karaktären. Ändå känns det som att ingenting har fastnat, är så trött på å plugga men jag försöker verkligen stå ut så ja pluggar iaf, men dock lär jag mig inte så mkt :/ behöver sommarlov nu som fan, 3 veckor kvar på fredag :) och mindre än en månad till kreta!! Längtar så mkt, ska bli så otroligt skönt och roligt. Att förutom stora familjen som brukar åka så ska ju också johanna å dom följa med :) Så vi e värsta gänget, hihi.

Mendock, idag fick Linda mail från dem vi sökt stependium hos för Ghana-resan, det är jättemånga som sökt och alla ansökningar är väldigt bra så hon kunde inte säga hur stor chans det är att vi får pengarna :( Men det ser veerkligen inte ljust ut. Jag vet inte riktigt hur ja ska tänka, om jag ska fortsätta hoppas eller om ja ska tänka negativt så ja blir positivt överraskad. Blir verkligen superledsen om vi inte får pengarna för jag vill verkligen åka!! Men vi har ju lika stor chans som alla andra så ja.. får helt enkelt vara neutral ... :p

Efter skolan så gick jag direkt till dagis och hämtade barnen, var jättemysigt att gå hem faktiskt, det regnade ju vid 1 så jag blev lite sne men sen vart det sol å allt så det var härlans. Rätt trött blev jag dock när vi kom in och spelade memory å åt makaroner å köttbullar. Lagom kul ^^ plus att E spillde ut mjölk över sig själv preciiis när vi skulle börja äta, haha.

Shit vad klockan är mkt.. eller asså inte mkt men med tanke på allt jag ska hinna göra innan jag lägger mig ikväll (senast 2300!!!) så eren mkt ^^ Så ja, dags att läsa på inför nationella imorn, puss!

Inga kommentarer: