2009-05-11

långa nätter

Har typ inte suttit vid datorn på hela helgen.. helt otroligt. Ändå har jag inte gjort något speciellt så jag vet inte var tiden tog vägen. I fredags var jag inne i stan med Josse och Eva och drack lite cider och öl, i lördags kommer jag inte ihåg vad jag gjorde men på kvällen var jag hos Josse och bakade morotskaka :p I söndags var jag faktiskt i skärholmen på dagen, sen på kvällen/em gick jag en timmes promenad! Fett bra! Men mina ben och fötter kändes jättesvullna hela kvällen sen, jag vet inte varför jag får så hela tiden :s

Idag har jag varit i skolan och jag var lika trött som vanligt. Sjukt jobbigt. Om jag inte hade nationella i matte b imorn (kan ingenting!) så skulle jag stannat hemma för jag är så SJUKT trött. Nu också :p idag har jag köpt nya byxor men dom e lite för små, men hon i affären sa att dom skulle töja sig jättemkt så jag hoppas det.. Sen hämtade jag mitt nya pass också :p å sen var jag å red, det gick inte så bra fast helt okej ändå, gjorde några fett bra galoppfattningar åtsmintone xD

men men, har inte direkt något att skriva. Jag har blivit fattig, shoppat för mkt :( usch på mig! men ska jobba imorn så då får ja tillbaka lite iaf xD aja, pusshejs

1 kommentar:

Klara sa...

Provet går nog bra ska du se, var bara lugn och systematisk :) Iofs så är det nog lite sent att skriva det nu haha