2009-05-04

kissie

Jag var just inne på kissies blogg för första gången. Den där kvinnan verkar ha tappat sin sista lösa skruv för längesen? Blev helt chockad när jag läste henne åsikter om mammor på stan. Hon tycker på fullaste allvar att man ska förbjuda offentlig amning! Hur tänker man då? Ska alla som får barn sitta inne och uggla i ett halvår efter att barnet är fött? Om man inte får amma offentligt så kommer ju mänskligheten att dö ut eftersom att ingen kommer vilja skaffa barn. Vad stör det dig egentligen att någon tar hand om sitt barn? Du behöver inte ens titta! Mind your own business. Sen kan du lära dig att stava också så dina små argument ser liite mer seriösa ut iallafall.

Well, enough is enough. Idag har jag haft engelska och vi jobbade med typ ordspråk och sådant, väldigt kul faktiskt ;) Sedan skulle vi ha håltimme följt av svenska, den lektionen var dock inställd och vi hade typ 3 timmars hål, väldigt segt. Jag och Linda gick hem till mig och kollade på vänner ist, hihi.

Sista lektionen var det skapande verksamhet och vi hade Malin, en lärarkandidat, var rätt skojsigt ^^ Man skulle rita en saga, sen skriva den och sedan spela upp en liten pjäs. Helt soft. Vi slutade en och en halv timme tidigare så nu sitter jag här och lyssna på Melissa horn och kollar runt ;) Senare ska jag rida och sedan barnvakta! Pusshejs

Inga kommentarer: