2009-05-02

till klara ^^



Idag gick jag upp redan vid 11 :) Typ klockan 1 gick jag ner till berga för att kolla när Axel spelade fotbollsmatch, det var riktigt spännande faktiskt! Fast de förlorade med 4-3.. Sen låg jag på altanen och solade och lyssnade på musik, asskönt, sen messade Sofia å jag gick hem till henne å bakade en kladdkaka. Sen kom Klara och vi gick till skönviksparken och picknickade :p det var lite kyligt men ändå mysigt.

Vid halv 7 gick jag hem för att käka, spagetti med olivolja å parmesanost (äkta varor från Italy ^^) men jag tog smör å ketchup istället för olivolja som jag inte gillar så värst mkt. Snart så kommer Eva och Klara hit, har inte aaning om vad vi ska hitta på. Glo film kanske, det var längsen jag hade en riktigt vännerkväll (a) haha. pusspuss

1 kommentar:

felicia sa...

Jag var där imorse :)
ganska tidigt! :/