2009-05-23

slapplördag



Saknar Baldur idag och alla soliga dagar i stallet!
Idag sov jag till typ kl 1, tilläggas bör att jag la mig vid 12 ;) Så det blev ett par timmars sömn. 13 närmare bestämt :p var riktigt skönt men nackdelen är att klockan e typ halv 6 och jag har inte gjort speciellt mycket. Ska äta god middag med familjen ikväll och sedan kanske jag går till kakan ett tag å träffar några vänner som är där :)

Jag har väl inte alls så mycket att skriva. Mår mycket mycket bättre idag, jorden snurrar i normal takt och huvudvärken är borta, endast lite illmående kvar. jaaa... använder min nya sommarklänning idag, finfint ^^ kostade bara 98 spänn på hm, ska nog köpa en till i annan färg, det e bra å ha liksom på sommaren. Om man bara ska till stranden eller affären eller så ;p nu ska jag se hur det går för mina föräldrar att planera middag. Pusshejs!

Inga kommentarer: