2009-05-20

I don't know how you do what you do

Hej hopp
Idag var jag ledig, grymt skönt att sova ut! Vid 12 åkte jag in till söder med Zerina å fikade, det var trevlans. Kom hem och gjorde inget speciellt, sen efter typ en timme kom Eva hit och jag har umgåtts med henne hela eftermiddagen, jag har verkligen svårt för att vara ensam :p vet inte varför. har behov av sällskap typ hela tiden.

Nu ska vi snart gå å möta Carro vid felino och äta lite pizza :p sen hem till Carro å jag vet inte riktigt vad vi ska göra där, ja hoppas vi kan se greys :p hehe besatt. Annars får jag väl se reprisen när den nu går....

Well well, har inte så mkt att skriva, funderar på att gå på skivan imorn fast jag måste spara pengar. Men känns kul att gå eftersom alla tjejerna ska gå, får se hur jag gör faktiskt.. nej nu ska vi kila :) puss

1 kommentar:

zerina sa...

jag och du borde göra fler roliga saker ihop.
vi har kul ihop och jag är väldigt sugen på att åka in till söder igen och ta en glas vin så får du dricka din öl, istället för att fika