2009-05-05

Hi Rasputin!

Alltså jag garvar så HÅRT åt Chandler ibland! Doooodies? Poo? Oh know, the interveiw is over, this is not Chandler Bing, this is just some crazy guy in the hallway, hey call the security!!
Fast "Hi Rasputin" är ändå oslagbart :)

Jag är konstant trött typ. Sjukt jobbigt, började kvart över 8 idag och jag hann faktiskt itid, fast det var för att när jag stängde av klockan å satte på snooze så la jag den på täcket, sen när den ringde igen blev ja livrädd å hoppa till så den ramla ner bakom sängen och började ringa högre å högre. Jag fick panik som in i helevet för att det lät så högt så ja hoppa upp ur sängen och drog ut den från väggen :p då vaknade jag till.

Sen hade vi karaktär å det var rätt soft, jag spelade hjärter men det gick fan åt helvete, fick spader dam 2 ggr i rad så ja bytte till att spela flipper men det gick också dåligt. Bajs. Slutade vid 2 och drog å hämtade barnen vid 3, helt ok dag men rätt trist.

Imorgon går jag 8.30-17. Är helt ensammen typ men fick Linda att svära på att aldrig lämna mig ensam xD Jag ska typ gå å lägga mig snart tror jag. Godnatt.

Inga kommentarer: