2009-05-15

skola...

God morgon.
Sitter i skolan, har haft prov om barns utveckling och olika psykologer med psykoanalytiska teorier :p gick ganska bra tror jag. fast det var stort. Nu sitter jag i skolan å mina ögon är helt svidiga, grät sönder mig igår efter mitt bråk med pappa, jag vet det är silly men han vet verkligen vilka knappar han ska trycka på för att jag ska känna mig så värdelös som möjligt.

Nog om det, idag kommer jag få reda på mitt kursbetyg i engelskan, nervöst. Och juste det e ju en vattenläcka i rönninge så imorse innan jag skulle gå till skolan hade jag varit på toaletten å skulle tvätta händerna och då funkar inte vattnet?? What's up with that? blev helt förvirrad, ingen kran i hela huset funkade, å nu i skolan får man inte ens på gå toaletten :p plus att vi fick papperstallrikar på lunchen :p mkt roligt. ja är kissnödig.

Nu ska jag inte skriva mer. Det är fredag idag :)

Inga kommentarer: