2009-05-26

tjugosjättemaj

Hej hopp.
Hann inte sitta vid datorn igår, först var jag i skolan mellan typ 9 och 2 fast jag bara hade en lektion mellan halv 12 och halv 1 :p sen var jag och hämtade barnen på dagis vilket var väldigt trevligt pga det fina vädret :) efter det gick jag och mötte Klara å vi gick till stationen och hon köpte cigg till mig för jag hade glömt mitt leg ^^ sen gick vi hem till hon och väntade på Sofia som var fett seg! När hon hade kommit började vi planera våran fjällvandring som blir i augusti i Sarek igen ;p

Vid halv 12 eller så var jag hemma och såg verkligen fram emot att få sova för jag var så trött eftersom jag somnade vid 5 på morronen förra natten. Men icke kunde inte sova igår heller!! Så det blev att gå upp och kolla på vänner som vanligt. Men somnade dock vid 3 den här gången (y)

Började klockan 8 och fick kämpa som fan för att ta mig upp, kommer till skolan och så har vi ingen lektion! Sjukt irriterande, sen efter den lektionen har jag dessutom håltimme. Men då solade jag ;p sen hade vi karaktär å gjorde absolut ingenting, sedan nofA då linda berätta lite om paddlingen å det va allt. Nu har jag vart hemma ett tag och är trött, orolig, deppig, uttråkad osv. Roligt va :)

1 kommentar:

Lollo sa...

Får jag följe med på fjällvndring? :D ni får säga nej. Puss!