2008-04-12

c r a s h d ï e t <3

Allå!
Igår var jag med Ev och Josse, mycket trevligt, vi drack cider och diskuterade viktiga saker. Kom hem i god tid men när jag kom hem slog fyllan till >< tror jag spydde tre gånger (alltså omgångar dåra xD) , sen gick jag å la mig men insåg att jag aldrig skulle somna. Så jag gick ut och gick tio varv runt huset, jag är väldigt stolt att jag inte tappade räkningen, hade definitvt gjort det nykter! Sen sista varvet spyr jag ner gräsmattan som en fin avslutning på det hela :D Sen går jag och lägger mig med tjocktröja å byxor å allt, vaknar sen igen halv 7 och måste åka till stallet.

men nu ska jag till nästa stall, skriver senare. pusspuss

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken fin blogg:D hehe
Stackare som hade morgonpasset..Puss!

Joakim sa...

Haha, förlåt men det här var kul xD