2008-04-11

det är inte okej!

Känns som att jag bloggar liite för mycket idag. Men har inget bättre för mig. Ska till Ev ikväll, det ska bli trevligt. Just nu ser jag vita prickar lite här och var för jag kollade på solen. Det är så fint med kvällssol :D får sommarkänsla, haha.

Gaah, jag vet fortfarande inte hur jag ska göra på måndag, jag vill våga! Det är sant, jag vill verkligen, önskar jag kunde unna mig själv lite vänlighet men icke.

Jag var ju som sagt i stallet förut när hästarna skulle skos, det var ganska långtråkigt ja. Sen fick jag vänta ca 25 minuter på mami, men då satt jag i solen och lyssnade på musik <3>

C: what else did you rent?
J: die hard 2!
R: that's die hard 1 again
J: ow.. but if we watch it again it's die hard 2!
R: Joey, we just saw it!
J: and..?
R: and it will be cool to see it again
J&R: DIE HAARD!
R: dude, you didn't say die hard, are you okay?
C: yeah, I just wanna get out before Joey gets over excited and starts to call everyone bitch
J: what are you talking about, bitch?
HAHAHA <3

Inga kommentarer: