2008-04-27

cp!

Söndag = ångest
Det var iaf fest igår, mkt trevligt. Dock blev det lite dött efter några timmar men jag och Carro lyckades flytta (nästan) hela festen till ett annat hus :) tack till oss. först var det tänkt att vi skulle dra till my place men som tur var gjorde vi aldrig det, haha. Men det var roligt, träffade lite nytt folk också :)

Sen sov viktor här , vet inte riktigt varför faktiskt.. men hursomhelst, vi kom hem rätt tidigt för jag ville gå hem innan jag blev sådär jobbigt jättetrött. Så vi kanske kom hem vid 3 ? då åt vi iaf mackor å spela GH .. sen sov jag till 12! helt otroligt, det var måånga veckor sedan. ändå är jag jättetrött nu, har lagt för mkt tid på att ha ångest å deppa , då blir man trött, så ja ska väl sova snart, se om jag lyckas ta mig till skolan imorn. annars idag har jag bara vart i stallet. hjälpte mest sofia, red barbacka oxå som vanligt, red lite på banan å hoppade "stocken" i skogen, mys.

mami ringde just från spanien, dom skulle äta på restaurang nu, egentligen gick dom bara förbi å typ kolla in menyn men spanien e ju som de e som dom var tvugna att beställa nåt xD

nej men jag ska lägga mig i min säng och ringa till M nu, nite nite! ^^ :*