2008-04-26

pizza, cigg & tv-spel

Nu har hela familjen åkt till spanien så är ensam, väldigt skönt :) vet dock inte riktigt vad jag ska göra, haha. har redan spelat massa Guitar hero så pallar inte det.

Igår.. juste då var jag på samtal åså, sen åkte jag till skolan för att äta mat och prata med Linda. Sen åkte ja till stallet, skulle hoppa men det var ingen där som kunde hjälpa mig så varje gång han rev var jag tvungen att hoppa av å lägga upp bommen igen xD så efter två gånger så pallade jag inte mer (fast det gick bra!) så vi drog till sommarhagen och galopperade istället :) fast vi träffade på en orm på vägen dit :/ usch vad jag hatar ormar, så jävla äckliga :'(

på kvällen träffade jag Louie, Carro, Klara och eva, vi spelade lite fotboll å var coola i skönvik! haha, sen drog vi och träffade Danne å Kakan. Kollade på scrubs och vänner ^^ mkt underhållande men var äckligt trött när jag gick hem, dock sov jag skitdåligt för att det var så varmt, plus att klara satt å läste så det var tänt xD haha så ja vaknade vid 8.. åkte till stallet å sen handlade lite med mamma.. ^^

jao jao, min kropp har haft väldigt svårt med temperaturen senastee dynget, först fryser ja, sen en minut senare kan ja börja svettas fast jag inte ens gör något :S jobbigt fan, haha.

fest hos danne ikväll då, känner mig typ sjuk, hoppas de blir bättre mot kvällen :/ pusshejs!

1 kommentar:

Anonym sa...

tjaba ja är bjuden efter middan så jag kommer inte dit förän efter 8 puss