2008-04-29

we're caught in a trap

20 grader och sol, rena sommaren vafan =) började dagen med NP i engelska, det var väldigt väldigt svårt men jag lyckades faktiskt vända alla tankar som började komma typ "jag kommer aldrig klara det". Rätt stolt över det, gick säkert inte speciellt bra ändå men nu har jag verkligen försökt, koncentrerade mig skitmkt verkligen lyssnade till varje ord och så.

Sen åt jag lunch i skolan, hamburgare :) inte speciellt gott iofs men eh ja. bara för att liksom. Sen gick jag och Carro hem till mig för vi skulle tydligen inte ha karaktär idag! Vi solade lite och så, bara chilla på altanen med musik. Sen gick vi till fiket med Jalle, och efter ett tag kom även Lollo, Eva och Viktor, sen hälsade Dan på en liten stund också ;) mkt personer som passerar centrum vid den tiden asså. Nej men jag å carro satt där åtminstone 2 timmar ^^ mkt trevligt.

Nu är jag hemma, jag har egentligen massa saker jag skulle kunna göra men vet itne om ja pallar, haha.. hm,
städa mitt rum, städa resten av huset eftersom de kommer folk imorn, tvätta, spela gh, gå ner till åsas lgh och lensa garderoben, plugga matte, läsa min engelskabok, lala, måste äta ikväll också, ORKA! ><

nej men ska väl hitta på något, har konditionstest på gympan imorn :

1 kommentar:

caroline sa...

haha jag kan komma till dig vid 6 så slipper jag möta poliserna + kan hjälpa dig att fixa lite ;)