2008-04-11

fredagmorgon

jag har egentligen inte tid med detta alls. Men man måste ju prioritera ;)
Gårdagen var full av aktiviteter iallafall (för en annan hade det väl varit en lugn dag), gick i skolan ungefär hela dagen (8.30-16.30) gympa sista lektionen, var faktiskt riktigt roligt! :) spelade handboll fast inte match dåra utan mer lekar. Efter gympan då jag var fett slut så cyklade jag till stallet! red dressyr där (det var suupermysigt! gick jättebra å det var kvällssol på banan :)) , sen cyklade jag hem. Sen lite senare gick jag på promenad med Sofia på ca en timme. Det var skitkul, vi gick förbi skolan , då var det tjockisinnebandy ! :D haha, alltså whataever, och en person som vi garva ihjäl oss åt, handikapp döpte vi honom till :D det var riktigt roligt, antagligen inte om inte vad där, but still. Nu måste jag verkligen gå. Big day today, haha.

Puss.

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha blogspot xD jag har oxå skaffat mig en ny blogg men ajg har aldrig orkat skriva där, fattar int hur ajg fixar min layout :P

Anonym sa...

haha okej, vem är du? ^^