2008-04-18

thank god it's friday

Idag hade jag två lektioner- Först matte som jag kom försent till, jobbade heller sedan ingenting, jag hade glömt böckerna hemma (fast det hade jag inte ^^) men jag kände mig lite glad idag liksom synd att förstöra det, haha. Sov hela natten! så sköönt. Så jag gick och terrade Malin lite, hon är rolig. Sen hade vi data å då kollade vi på en tråkfilm. Sen åt jag lunch i skolan. Mums potatismos :D ^^ , nu är jag hemma och jag tänkte gå ut och sola lite. Sen ska jag cykla till stallet med Sofia och Klara. hahah nu kom sämsta låten på itunes, right here right now nothing is impossible! lalala. ehm. ja min dag har inte varit sådär överdrivet händelserik men har varit ganska pigg å glad. Plus att jag har 2 l cola och 200 g marabou digestive som e bara miiin, muaha. så kvällen är räddad, den ska spenderas med eva. puss :*

Minde än 50 dagar kvar med dig <'3 Kommer alltid minnas tiden med dig tjockisbebis :')

Inga kommentarer: