2008-04-14

vila i frid

har tänt ett ljus för Engla i mitt fönster. Fan det minsta man kan göra. Helt sjuk historia, hade vart trevligare med ett litet vårmirakel.

Annars har jag kollat på Anna Pihl nu. Fett bra avsnitt! Näst sista dock :( buhu. Just idag längtar jag vääldigt äckligt föör mycket till sommaren! uscha det är nästan jobbigt att längta så mycket och veta att det är typ 6 veckor kvar. Plus att det inte kommer vara så himla underbart som ja föreställer mig xD

Felicia ligger å sover i min säng. Åsa är i belfast så dom bor här i ett par dagar. Ska klämma mig ner bredvid henne sen, tur att hon är liten ;D Hon är rätt mysig att sova med faktiskt. Bara ligger helt tyst, hon är min jesus :D hahaha xD alltså jag vet inte hur ja tänkte där. Men typ såhär hon ger mig trygghet ;) Nu ska jag prova kläder för jag fick lust att göra det, hehe. Pusshej

Inga kommentarer: