2008-04-30

VG!

fick VG på det svåra provet, väldigt glad över det :)

Igår fick jag panikångest :( det var längesen faktiskt, just som jag var själv också, fick rena paniken visste inte vad jag skulle göra, kunde inte andas, det gjorde ont i hela kroppen, var helt yr och tårarna bara rann :/ jag hatar! efter någon halvtimme lugnade det ner sig, satt i telefon med L i en timme typ, sen kunde jag inte somna, lyssnade på du&jag döden 3 gånger på rad eller nåt :P usch usch usch,

så idag var jag ganska slut i hela kroppen (man spänner ju typ varenda muskel när det känns som att man kommer krypa ur sitt eget skinn), men endå hade vi ju konditionstest på gympan, och jag hade lägre puls nu än förra testet! så den lilla träning jag utövat hade gett lite reslutat iaf =) Sen var jag helt rastlös så jag gick en promenad på kanske 40 minuter med Karma, Lindas hund som hon hade till jobbet idag :) så sööt hon e, en boxer :D

Nu sitter jag här, måste börja plocka undan massa grejer inför ikväll, är lite nervös att något ska försvinna/gå sönder men hoppas de blir lugnt.. några som skulle ta med sig en kompis, jag vill verkligen inte släppa in okända pga det som hände i åsas lgh förut, fick betala 500 spänn men inte just det som är grejen utan bara hur dålig ja kände mig :/ liksom den ringen dom snodde betydde jävligt mkt för åsa... usch dumma människor de finns ! så dfr ja e lite taskig när de gäller just det, hoppas folk har lite förståelse för det ^-^

nepp nu är det dags för det dagliga mellanmålet till Vänner! :) (Tack Klara för att du låna baldur just idag, du kunde inte ha matchat det bättre :D haha behöver verkligen eftermiddagen till att fixa) puss!

1 kommentar:

Anonym sa...

jag tror dte kommer bli lugnt ;) det är jue sånna människor som inte håller med sånt liksom :) man kan faktis se vilka man ska ha öga på xD