2008-04-23

rubrik.-.

sitter hemma å tråkar. har haft nationellt prov i engelska nu, prat delen :) det gick bra tycker jag, fast vi snackde rätt mkt i munnen på varann :P hehe men vi hade mkt att säga iaf, de e positivt. efter provet så gick jag till station med ica å köpte glass, nån ny cornetto med choco diskxD inte jättegod men helt okej. jag rekommenderar den inte iaf ^-^ sedan gick jag upp till skolan igen å hängde lite med cissi å zerina innan lunch, sen åt ja me sofia carro å josse. spagetti å köttfärssås. yummi !

sen satt vi ute på gården ett tag å tog de lugnt, å nu e ja här. jag hatar verkligen att vara hemma och inte ha nåt att göra. ska åka å rida vid 2-- det e fuckin 2 timmar kvar >< ska nog soola, hähä. men det e lite tråkigt egentligen, .. huh längtar till sommaren <3

Inga kommentarer: