2008-04-23

glömde !

måste ju berätta att jag var ute och sprang igår! that's right, jag tränade! haha. Dock var det riktigt äckligt jobbigt, jag fick blåsor under fötterna :'(
och som grädde på moset eller vad fan man säger så har jag fått sms från linda när ja kommer hem å hon ba: snyggt löpsteg nu kan vi springa tsm snart! ..ringer upp å frågar vart fan hon såg mig xD, då har dom haft lärarkonferens i skolan å sett mig springa förbi :'( :'( sååå skämmigt! hahaha. usch, nej aldrig meerr. först ska ja iaf hitta ett par skor i min egen strl :/

nu har jag vart å ridit med linda också.. vi red typ väldigt mkt så baldur va helt blööt när vi kom hem xD men de va roligt. två timmar kvar tills ja ska gå till tåget.. vettefan va ja ska göra fram tills dess.. *-) hataa att ha tråkigt, ska fixa mig i slow motion.. pusshejs!

Inga kommentarer: