2008-04-24

with the radio on turned up so loud that no one hears me screaming

lång dag idag,
Var ju på studentskiva inne i stan igår, det var riktigt trevligt :) Träffade Hanna där! positiv överraskning, vi hade de roligt. Men men, på hemväg skulle vi gå förbi donken men såklart var det stängd. Visst hade väl donken på vasagatan öppet dygnet runt förut? :O men iaf så blev de seven-eleven istället. Sen fick vi vänta på bussen typ 40 minuter. träffade en snubbe som var skum och äcklig. ska nog inte gå in på detaljer om vad han gjorde och sa :/ :(

när jag kom hem kunde jag inte sova men fick iaf ca 2 timmars sömn innan det var dags för skola. Vi hade "skapar-dag" hela förmiddagen. ibland fattar ja inte min linje asså.. sedan engelska ett tag och jag fick rådamp. skulle läsa texter från gam´la nationella å jag fattar typ max hälften! blir så jävla förbannad på mig själv att ja inte vet vad jag ska göra >< :P uscha!

Efter det hade jag håltimme så fikade jag med Klara, bah det var supermysigt! värsta sommarvärmen <3 och sen var det gympa, boxning, rätt roligt. Men cissi tappade sitt busskort i gympasalen och sen var det nån som hade snott det! ALLTSÅ JAG FATTAR BARA INTE?! hur fan kan man baxa saker från någon i sin egen klass? hur lågt kan man sjunka egentligen? Nu får hon lägga ut typ 1000 spänn för att någon idiot har seriösa problem med att veta vad som är okej! Ska verkligen försöka hjälpa henne att få idioten att erkänna, vi vet ju nästan vem det är, eller har misstankar iaf... men men, jävla cpungar det finns asså. ååhhh fucked up..

Efter skolan vid 5 eller nåt åkte ja ut till stallet, fick skuss av L , mycket snällt då mina föräldrar inte kunde av diverse anledningar.. mockade bara å lite så, gosade <3 sen har ja kollat på tv, det blir sängen tidigt ikväll, är sjukt trött. men nu ska ja tigga fotmassage av någon har sinnesjukt ont i mina små fossingar :( haha, pusspåer ha en bra kväll!

Inga kommentarer: