2008-04-14

tutie frutie love story

Goddag.
Jag sitter hemma. ska åka till södertälje med L om typ en timme., önskar att tiden ska gå fortare så allt bara kan vara över. eller att tiden stannar så ja aldrig behöver gå dit :P
I skolan hade jag matte & engelska. Jag å ica gick hem till mig ett tag sen gick hon tillbaks till skolan men ja e då kvar hemma :)

Idag fick jag också reda på att det inte är tillåtet att förtära alkoholhaltiga drycker i skolans lokaler (yep jag uttryckte det på ett väldigt formellt sätt :)) men jag kom också på att när man är packad så är man egentligen iu´nte det minsta bra på engelska. även om man snackar det. Man tror bara att man är bra när man i själva verket suuger :) nästa gång vi har vårt engelska snack tjejer så borde vi spela in, göra en intervju typ :D haha bäst!

nu ska jag faktiskt ta ett glas vin å försöka lugna ner mig xD pusshej

Inga kommentarer: