2008-04-19

I just keep on laughing and hiding the tears in my eyes

Hejs svejs.
Igårkväll var jag med Sofia och sov även över där , vi kollade på björn gustafsson när han åker segway, alltså så helvetes äckligt roligt. Garvade så ja knappt kunde andas xD haha, plus att vi kollade på massa dampungaer också på youtube, Vi gick å la oss vid tre iallafall, men jagh vaknade sen klockan 9 sopm vanligt aldrig får man en lång natts sömn :P Men medan sofia sov så roade jag mig på andra sätt. gosade lite med hennes katt, åt en macka, tog en cigg, lala, kollade på tv. sen vaknade hon ialllafall. dock skulle hon plugga stackarn så ja gick hem,

Åkte till stallet på direkten typ och red ut, det var mys <3 i början var det dock litej obbigt för jag red genom hagarna bort till skårby å de va fett dåligt underlag så var tvungen att skritta det tog jättelång tid :( men sen kom vi till en grusväg å travade i solen. Han var jätteglad, travade på, frustade typ hela tiden ;) sen galopperade vi uppför en lång backe, rolit rolit. på hemväg sen var han dock vääääldigt pigg och bockade massor xD hahah älska <3

nu är jag hemma med min cola, ska snart städa mitt rum >< det behövs verkligen skoja inte. men julle ska hjälpa mig (A) hehe, pusspuss ha en bra dag

Inga kommentarer: