2008-04-13

typsik söndag

Jag fick min sömn inatt, vaknade vid 12, väldigt behövligt! Tog det lugnt hela förmiddagen. Vid 3 åkte jag och Julle ut till stallet för Julle skulle rida lite. Det gick faktiskt riktigt bra (om man jämför med hur det kunde ha gått). Men i slutet bockade han och Julle vägrade rida mer, kallade han dum :( han var faktiskt bara lite glad då. Så taskigt att sänka hans självkänsla på det där sättet! haha. Sen hade vi då insläppet, lika jobbigt som vanligt. Det är väl en av de skönaste sakerna med att inte ha häst sen, slippa allt de jobbiga runt omkring typ ;)

Väl hemma använde jag min bankdosa (vuxenpoäng, fan typ 10?) för att öppna ett e-sparkonto ;) så nu har jag det. Än så länge 2500 :- kommer väl bli minst 1500 till innan sommaren. Så jag slipper jobba. sparar fan hellre, pallar verkligen inte jobba de få veckorna man har ledigt. visserligen kommer väl alla andra jobba men då får jag väl ligga och pressa på studsmattan.

Ikväll blir det tv. Andra avenyn, parlamentet och sen en film, a beautiful mind. Jag vet inte om det blir någon skola imorgon faktiskt. Kommer säkert vakna med värsta "åhnejmåndagmorgonångest". och inte orka gå upp. aaah :( :( jag är så jävla nervös för imorn!

Inga kommentarer: