2008-04-17

nu tycker jag att folk kan börja kommentera :)

Hewlo.
idag på morgonen var det nationella i engelska. Och fyfaaaan vad det gick dåligt :( Ibland hjälper det inte med positiv inställning och visuella föreställningar. Det var helt tooomt i huvudet alltså på riktigt. Jag fick lite lätt panik asså, sen kom jag på att jag hade sagt till pappa dagen innan att jag skulle ha uppsats idag, då fick jag mer än lätt panik kan jag ju säga. För det första som vanligt jag vill inte komma hem och säga att det gick dåligt och få massa skit en timme. Plus konversationen igår lät ungefär såhär:
Pappa, jag har uppsatsskrivning i engelska imorn
- jaha.. ?
- jaaa, fett läskigt
- men vadå? det är väl inte så jävla svårt? skärp dig!

hm det var visst för jävla svårt :( men som tur var har han inte nämnt något idag, rymde hem till Ica efter skolan, vi kollade på tv :D <3

annars i skolan hade vi engelska och gympa. På engelskan snackade vi hela lektionen, skitroligt ^^ sen på gympan var det handboll, jobbigt värre och inte ens kul för det var för svårt! man sprang bara fram och tillbax.

Men nu är jag hemma och har ätit alldelles för mkt! träning imorn! sticker kanske ut och galopperar med balduren <3 :) pusshejs

Inga kommentarer: