2008-04-28

stolt!

Jag och Sofia har vart ute å joggat/gått i en och en halv timme! Vi gick riktigt långt faktiskt. Joggade mest i början men det var jätteskönt utom att jag fick ont i fotlederna :( men skitmysig luft var verkligen skönt, trodde aldrig jag skulle säga det om träning va ;) men vi tog de lugnt så man kunde snacka samtidigt liksom.

Innan det hade jag först tagit mig ut till stallet med bussen, mkt jobbigt att gå den kilometern , tog även bussen hem. Sen åt jag på felino med Lollo , vi satt ute :D mys. Kom hem å kollade på tv, andra avenyn och Engla. Sen direkt efter de träffade ja sofia då. Så dagen blev rätt bra ändå, eller har gjort saker iaf.. innan stallet kollade jag på vänner några timmar xD men asså det var ju också skönt.

Jag är helt klarvaken, så jobbigt, vill kunna sova :'/ tänkte gå ner till åsa imornbitti å se om ja hittar nån snygg tröja att ta på mig men får se om jag hinner det. Har np imornbitti : längtar inte! svåraste delen också, reading & listening eller vad det heter. skulle vara bra om man kunde få sina timmars sömn inför det men jaja. ska väl lägga mig och läsa kanske. Fast kom just på att jag inte har någon bok,.. mot julles rum! (min bokhylla med alla böcker står kvar där. har visserligen läst alla ca 3 gånger men då behöver man iallafall inte koncentrera sig så mkt xD) puss godnatt

Inga kommentarer: