2010-04-27

bajsblogg

Försökte ladda upp massa bilder och så bara funkar det inte!
Idag försov jag mig så jag missade min första lektion. Jag antar att det var omedvetet med flit, haha. Usch jag har läst för mycket psykologi, kan aldrig låta bli att analysera mina beslut och dessutom lyckas jag alltid komma fram till att jag har gjort rätt eller att det var okej just den gången jag gjorde ngt dumt.

Men om nån halvtimme sådär så ska jag knata ner till skolan och träffa projektgruppen för att försöka skriva klart vår rapport. Fyfan vad jag hatar den, ångest x 10. Vill verkligen lyckas, inte bara med projektet utan med de andra två kurserna jag läser också. Svenska- och psykologi B. Men båda går rakt åt helvete känns det som. Jag kan fortfarande inte plugga, så fort jag sätter mig för att skriva ngt så får jag bara panik, blir förbannad på mig själv och får ångest. Och säg inte att jag ska tänka positivt för jag gör det så jävla mkt. Innan jag börjar med en läxa går jag i flera dagar å peppar mig själv å tänker att: nu jävlar ska jag fan klara detta! Men tro mig, det hjälper inte....

aja nu ska jag sluta vara negativ. Efter skolan idag ska jag träffa bästis å vi ska typ vina åsådär :) sedan ere middag hemma hos oskar av nån anledning , hähä. men trevligt trevligt. Om prick 6 veckor ere studenten!!!!! aja nu ska ja gå å sminka mig, puss!

Inga kommentarer: