2010-04-16

första besöket på bolaget!

Big day today, handlade på systemet för första gången i mitt liv ;D haha det var faktiskt roligt och skönt att sitta och leta runt på en seg hemsida när man ska bestämma sig vad man vill ha ^^ Josse följde med också som moraliskt stöd, hehe. Efter tog vi en fika i rönninge och hälften av alla 92:or i rönninge hade tagit över uteserveringen. Vi lyckades dock klämma in oss vid ett bord ;p trevligt.

Annars idag har jag varit i skolan och träffat Linda vilket var mkt trevligt :) Min fredag har varit enbart nice (förutom några oroväckande moln på himlen). Ikväll blir det film med Sofia och det ser jag fram emot, var jättelängesen vi sågs! <3

Nu ska jag... sluta skriva. Känner mig inte så inspirerad till det just nu. (längtar så mkt efter min valp att jag nästan spricker!!!! haha) well, ha en fortsatt trevlig dag, puss!

Inga kommentarer: