2010-04-06

hej hopp

Det är bra här men de senaste dagarna har det varit mulet :( rätt trist men jag var 100% redface så det var nog ganska bra, nu har det typ gått över dock så jag hoppas solen är tillbaka imorgon! Igår fyllde jag år och det var nog en av mina bästa födelsedagar :D dagen började med att hela gänget kom med tårta och champagnefrukost på sängen å jag fick några presenter, sedan drog vi till shoppingcentret som ligger här bredvid å ja fick välja lite kläder, blev inte sådär jättemkt dock men två par jeans å två t-shirtar :) Sedan tog vi det lite lugnt innan vi åkte in till fuengirola å käkade på restaurang vilket var mumsigt. Vid efterrätten så släppte pappa bomben å berättade vad mer jag skulle få i present. På ett villkor att jag slutar röka, men det är fan värt det :) Har önskat mig detta typ varenda födelsedag i hela mitt liv :D :D är sooo happy, hihi! Jag skulle kunna berätta vad det är men det blir roligare såhär ^^ hähä.

Sen blev det lite efterfest på balkongen å sen sängen, en toppendag! Annars så har jag väl inte så mkt mer att skriva, har köpt en sjuttis för 37 kr så tänkte typ dra upp på rummet å supa lite:D längtar hem skitmkt dock så ja kan få min present!!! :D puss å kram, kommer hem på fredag vid 16-tiden!

1 kommentar:

Linda sa...

Nä.. nu blir jag jättenyfiken. Är det en hund? Tänkte körkort först men det kan du ju inte ha önskat dig i hela ditt liv. Bra pappa som sätter ett villkor om rökningen, me like :). Vi ses på onsdag!