2010-04-22

Ja... har inte orkat blogga så mkt. Är skittrött och ångest över skolan som jag inte alls hanterar och situationen börjar bli... inte bra. Men jag ska få fasta tider hos någon som heter Emelie å försöka ta ikapp. Imorgon är det nationella i svenska och jag tror inte jag kommer kunna sova för jag är så orolig att misslyckas. Jag skulle inte riktigt klara det tror jag, känner mig lite labil just nu. Usch, not good at all. H kommer inte heller vara i skolan om jag skulle få ångest eller något så ja... jag vet inte men jag får väl ta det som det kommer antar jag och försöka lösa en eventuell jobbig situation så gott det går.

Idag har jag varit på läkarbesök hos min nya läkare och han var bra faktiskt. Han tog mig på allvar och verkade genuint omtänksam. Han lät mig inte slippa undan med ett "det är bra....." heller utan pressade mig att säga sanningen men inte på ett dåligt sätt. Nej honom gillade jag faktiskt, rak på sak och ärlig.

Var en sväng i skolan också och träffade några klasskompisar. Det var trevligt :) tycker om min klass så jäkla mkt alltså. Det ska ju bli jävligt skönt att gå ut skolan men vissa i klassen kommer jag verkligen sakna! Sen jag kom hem har jag legat i soffan och kollat på desperate housewives och försökt bli frisk. Har faktiskt lyckats lite, är inte lika täppt i näsan :D yeey. Imorgon hoppas jag att det blir lite bättre väder.

Nu måste jag faktiskt gå å försöka sova , börjar 8 imorn vilket betyder att jag måste ställa klockan på 7! Kan inte minnas när jag gick upp så tidigt senast, det måste vara flera månader sen! well, jag behöver bättre dygnsrytm. I helgen hoppas jag kunna ta det lugnt, käka gott och se på film. Ska försöka hålla mig till akoholfritt! Godnatt på er!

Inga kommentarer: