2010-04-11

iih

Nu har jag kontaktat en annan uppfödare med valpar födda 28:e mars! Blandras även detta, papillon/tibetansk spaniel/chihuahua. Ingen aning om hur de ser ut när de är äldre, svårt att säga nu när de är så små men de kan ju inte bli annat än söta ^^ har kollat upp alla raser och hon säger även att de är väldigt snälla å stabila :) Känns riktigt bra, om 2-3 veckor kan man komma och kolla på dem å även träffa föräldrarna. Jag kan knappt hålla mig! Tror aldrig jag har varit så säker på något som detta. Det är verkligen inget impulsköp eftersom jag har läst på och förberett mig i typ minst 10 år! :o haha

Okej jag ska sluta tjöta om det nu, jag är bara så himla glad och exalterad :D Annars idag har jag träffat Klara ett tag och så kläcker hon ur sig att hon ska lämna mig igen! :( åka å jobba i åkersberga i typ en vecka. Som stand-in för hennes syrra som är sjuk... äkta stalljobb, passar dig utmärkt gumman :) plus så får du tjäna lite pengar till oss, hihi =)

Så sedan har jag umgåtts med Julle som vanligt, vi har laddat upp med cola å popcorn till wallanderfilmen. Vår tradition på söndagar ^^ Sen får jag ju inte glömma att säga hur mkt jag uppskattar vårvädret! Helt jävla underbart, som de flesta (fast jag e nog extra känslig) så påverkas ja galet mkt av det fina vädret. Det är inte något negativt fast samtidigt som jag blir löjligt glad vid fint väder så blir jag galet deprimerad vid höst å vintern. Så det är väl både bra å dåligt, som med det mesta ;)

Nej jag kanske ska slänga in några bilder från spanien men gör det nog i ett nytt inlägg! :) Ha en bra kväll å sov sött, puss!

Inga kommentarer: