2010-04-11

fuckfan

Klara kommer snart hit :D gud vad jag har längtat, hihi!
Tänkte bara slänga in ett nedvärderande inlägg om mig själv (med all rätta..) inatt skulle jag pilla ut några rakblad ur en hyvel, inte för att använda men jag ville ha de i mobilen som en trygghet. Det jag gör är att jag slinter med pincetten å får typ en köttsår på höger fuckyou-finger som blödde av bara satan, lindade in hela fingret med massa kompresser å tejp :p hehe, det slutade fan aldrig å ja kunde inte se hur de såg ut för de rann bara en massa. Nu är jag iaf helt handikappad!!! Så jävla dumt å korkat av mig! Hoppas att de läker snart , ska gå till skolsyster imorn å fråga om en lite bättre tejp så jag kan rida imorn....

Pusshejs nu ska ja röka

2 kommentarer:

Oscar sa...

Rakblad ur en hyvel? Är inte dom typ jättesmå? xD

Tove sa...

Nä de funkar ^^