2010-04-30

lever på hoppet

Vi har nu använt våra sista krafter till att förbättra rapporten och mailade in den för några timmar sedan. Jag är så jävla glad och stolt att vi gjorde klart den och att vi gjorde vårt bästa. Det kan nästan väga upp även om vi skulle få IG... jag tror och hoppas inte att vi får det men ja... skitbra blev den tycker jag!

Sedan var det mösspåtagning vilket var en lite halvlame tillställning men väldigt trevligt. Efteråt hade jag och några tjejer från klassen picnic i skönviksparken, det var väldigt trevligt och mysigt :) hihi. Vid 16 började det dugga men då var jag ändå tvungen att gå hem så det kom ganska lägligt. Gick hem i värsta power walk takten och svettades som ett djur när jag kom in, haha, men nu börjar mina kropp återställa sig till normaltemperatur. Nästan.

Om någon halvtimme så klämmer vi in oss i bilen och far ner till tjocka släkten för god mat och dricka, trevligt sällskap och firande av mig som fyllt 20 och Johanna som fyllt 40. Festen är imorgon så ikväll ska jag och Johanna försöka snickra ihop nån tipspromenad eller liknande. Sitter och klurar på vad man ska ha för frågor och har kommit på några stycken ^^ kommer nog bli frågor om personer i släkten :) superkul ska det bli. Antagligen så ska vi väl följa traditionen och ha en kubb-turnering också om vädret tillåter.

Nu måste jag packa ihop det sista och hinna ta en cigg innan vi åker! PUSS ha en bra helg.

Inga kommentarer: