2010-04-25

söndag

Har precis nästan blivit frisk från förkylningen men verkar ha dragit på mig något annat skit som jag nog inte ska in på detaljer om. Kan ju säga att min mage inte är helt reko ;) haha usch!

Idag sov jag till ca 14 och sov jääävligt hårt, skitskönt va det. Gick direkt ut i solen där storfamiljen satt å grillade korv åsådär, supermysigt! Proppade i mig två korvar och sen kollade jag på TV resten av dagen. A walk to remember gick på tv4film haha , men jag tycker faktiskt den är bra, börjar gråta varje gång :p

Nej annars har jag bara längtat efter min bebis ( mindre än 7 veckor kvar nu!!!!) och typ mått allmänt kasst :p nej nu ska gå ut å ta en cigg, puss å kram

1 kommentar:

Rebecca sa...

Jo de är bara bra med mej. Har väl i stort sett lagt ner mitt liv för tillfället för att plugga de sista som är nu, vi har hur mkt som helst kvar att göra innan vi slutar. har ni?

hur är det sj? förresten vems bebis är det du väntar på? jag antar att du inte väntar barn?... eller har jag missat något?