2010-04-10

happylicious

Jag har hittat en hund jag vill ha nu! :) Det är en blandras, toypudel/papillon. Huuur söta som helst och väldigt bra psyke, i kullen som är lev. klar nu har alla blivit tingade men de ska få likadana valpar nästa vecka och de kommer vara lev. klara precis efter min student vilket passar huuur bra som helst ju! Det känns verkligen värt att vänta 8-9 veckor på denna sötnos, rasen passar mig helt perfekt! Liten, allergivänlig, bra förstahund osv osv. Är så himla glad :)
Här finns bilder på hur den ser ut, måste ses! Ni kommer smälta: http://www.blocket.se/vi/26619324.htm

Ja, det var nog bara det jag hade att skriva. Ikväll hoppas jag på att träffa lite vänner annars blir det soffmys med julle ^^ måste ju gå till bolaget någon dag också! Men det får bli nästa vecka... puss å kram!

4 kommentarer:

Linda sa...

Åh vilken sötnos! Vad härligt, då får jag en "promenera med hunden kompis" också :D hihi PUSS <3

Tove sa...

Ja! Jag är faktiskt inne på att köpa en cavalier om det inte går vägen med denna :)
Puss! <3

Linda sa...

Awh! Tänk om du skulle köpa en sån :) ännu bättre! Dem är också allergivänliga, små och bra första hundar! :) hihi. Honor är mindre än hanar också! Puss <3

Tove sa...

Är dom allergivänliga?! Ja, jag har läst att de är bra första hundar å jag har alltid gillat den rasen :) Vi får se hur det blir ;) <3