2010-04-12

studentstress och ridlektion

Det är dessa två klänningar jag velar mellan. Den första är jag verkligen helt kääär i men min fråga till er är: är den FÖR festlig?? Först var jag helt säker på att köpa den men nu börjar jag tveka iom att den ser lite för fin ut... jag vet inte, hjälp mig!!! haha. Jag tycker ju även att den andra är riktigt fin och mer "lagom" för en student (jag tar ju inte ens studenten på riktigt.... ^^) Men tycker som sagt mest om den med svarta rosetten :)




Ja, jag insåg typ idag att det är mindre än två månader kvar nu.. jag har ingen klänning, inga inbjudningskort, inga planer över huvudtaget och jag vill inte behöva stressa! Så jag ska fan ta och fixa ett utkast för å ha inbjudningarna "färdiga", jag vet ju inga tider och så än så det får väl vänta lite... Sedan måste jag bestämma mat, jag tror faktiskt att det blir från en catering, italiensk buffé eller något. Orkar inte stå i köket flera veckor innan, matlagning är inte min favorithobby direkt.. plus att jag äääälskar italiensk mat :D Ja.. sen är det ju plakatet eller vad det heter men det är väl ändå mina föräldrars uppgift?!

Efter skolan följde Erica med mig hem och vi valpsurfade varierat med klänningsletande, mkt givande tid vid datan för min del ^^ Sedan följde hon med mig till stallet för jag hade ridlektion och det gick bra men vi hade en vikarie som inte kunde/orkade komma på några övningar så vi fick liksom bara rida på volterna å fyrkanten i lite varierande gångarter. Fast sånt kan ju också vara kul ibland, att inte rida massa jobbiga dressyrrörelser ^^

Nu ska jag väl ta å käka lite middag tror jag, skriver nog ikväll igen. Och glöm inte att slänga in din åsikt om klänningarna! Det betyder myyycket för mig! :) puss

13 kommentarer:

felicia sa...

Jag skulle nog säga den till höger, mycket fin och enkel, liknar min litegrann kanske därför jag säger att den är finast, men båda är ju otroligt snygga! :) goodluck darlo <3

Linda sa...

Jag tycker den till vänster. Den är riktigt fin, den svarta rosetten får den att sticka ut lite extra och dessutom tror jag att den skulle passa just dig perfekt! Den till höger är för vanlig på något sätt, men dock väldigt fin, men som sagt.. den till höger will suit you perfectly. :) Lycka till! Puss <3

Carro sa...

Jag tycker den till höger, enkelt och elegant. Tänk på att klänningen kommer att frstöras en del på flaket ;) Men du ska välja den du tycker ä bekvämast och trivs bäst i, det är det som handlar mes och att den inte är så krånglig att ta på sig eftersom ni kommer gå upp 6.00 för att börja kröka xD

Tove sa...

Tack för kommentarerna! Jag har tyvärr ingen möjlighet att prova dem för ska beställa på nätet men båda har resår i ryggen och det står mått på hemsidan... riktigt svårt, just nu lutar det mest åt den vänstra för jag tycker det är lite mer min stil, hehe... men jag veeeet inte!!! :( haha

Lollo sa...

Huvudsaken är att du tycker att du är fin och om du gillar den vänsra bäst så köp den!!! Det är ju värsta festen så den är inte för festlig. Jättesnygg!

Linda sa...

nooo! haha, jag såg att jag hade skrivit fel! det ska stå "den till vänster will suit you perfectly. :)" HAHAHA, typiskt mig! jag skyller på att klockan var över tolv! PUSS

Tove sa...

haha jag förstod faktiskt att du menade det ;D (jag vet, det är helt breath taking hur smart jag är!) pusspårej

zerina sa...

den till vänster är skiit fin! skulle själv kunna ha den!men jag tror båda sitter snyggt på dig i alla fall !

mvh zerina :)

Linnea sa...

hej! jag sitter och söker efter klänningar till min student och så kom jag in på din blogg. jag gillar verkligen den till höger och undrar vart du hittat den? blir glad för svar! tack på förhand :)

Anonym sa...

Var har du hittat den till vänster?
skulle döda för en sån klänning till studenten! precis vad jag letat :/

Linda sa...

Vart finns den vänstra klänningen att köpa? Verkligen älskar den!!!

Anna sa...

Hejsan, vart har du hittat klänningen till vänster?? :) super fina båda två!
Mejla svar till annakadin@hotmail.com

Kim sa...

Jag undrar med vart du har hittat så fina klänningar ? svar Smurf__92@hotmail.com :) Tacksammför svar