2010-04-15

borttappad nyckel och kärt återseende

Idag sov jag till typ kl 12. Och nej, jag la mig inte sent! vid halv 11 -11.. me love sleep, haha. Vid tre skulle jag jobba och jag visste att jag inte hade full koll på var jag hade nyckeln så en halvtimme innan jag skulle gå så började jag leta, tänkte att den hänger väl på någon krok eller ligger i någon jacka. Så var dock inte fallet. Letade i alla lådor, rotade i alla jackor, vände upp och ner på mitt rum, utan framgång! Den var verkligen heelt borta :s jag fortsatte iaf leta i ytterligare 10 minuter och precis när jag skulle ge upp så fann jag den! Vart den låg? I en jävla kökslåda!? vem tänker på att leta bland bestick och grytunderlägg? helt stört. Men där hade någon lagt den iaf. Uppstressad och svettig knallade jag iväg till jobbet iaf ;)

Det var iaf jättekul att träffa tjejerna igen! De är så söta, har jobbat hos dem i över ett och ett halvt år nu! Tiden bara rinner iväg.. har dessutom fått lönehöjning vilket inte kunde komma mer lägligt! :) well well... det är ungefär det jag gjort idag - eller höll på att glömma, jag lyckades steka ägg idag! Första gången jag lyckas med det, haha. Annars har det slutat med att det blir scrambled ist men icke vändstekta med rinnig gula är min absoluta favorit bland alla ägg"rätter".

Ja... nu är det väl dags för lite hundsurf igen ;) pusshejs!

Inga kommentarer: