2010-04-26

Maybe you all would consider it a joke

when I say that I hate myself.

Intressant att man spenderar en sjundedel av sitt liv på måndagar. Finns ju bra många flera fredagar än måndagar som jag kan minnas att jag gjort något av. well well, om man aldrig har tråkigt så vet man ju inte när man har roligt ;) Jag kom i tid till skolan idag och gick på båda mina lektioner. Great success! Har vart helt unerbart väder, har gått utan jacka å allting :) hihi.

Nu väntar jag bara på att klockan ska bli 4 så jag kan åka ut till stallet å rida i det underbara solskenet! Ska be Julle fota också så ni får se bild på snyggingen jag ska rida idag ;) Hoppas det går lika bra som förra gången, är så sjukt underbart när man verkligen hittar rätt och det bara flyter på liksom :)

Ikväll blir det väl att ta det lugnt och kanske få lite plugg gjort... skulle vara helt otroligt om jag lyckades med det dock :p Slänger in en bild från skivan i tisdags också! <

1 kommentar:

Rebecca sa...

haha jaha okej jag tänkte väl :P