2010-04-20

bebisar

Ni vet klippet på youtube där det är ett barn som skrattar oavbrutet när pappan gör roliga ljud? Och man inte kan låta bli att skratta med, hur arg, trött eller ledsen man är är? Har hittat ett klipp i samma klass på Lindas lilla bebbe Noelia. Gå in på hennes blogg här, och kolla på klippet, jag satt och log oavbrutet i 3 minuter, haha. Bebisar har verkligen en förmåga att pigga upp en ;)

Idag är jag fortfarande jävligt förkyld men känner mig inte så hängig så det ska nog gå bra att festa :D höhö. Lääängtar! Har varit en kortis i skolan och pratat med Helene idag men det är typ det enda. Ska åka in till skärholmen å köpa försöka hitta en studenklänning. Jag ska fan köpa den typ på Gina å skita i att alla har likadana, sen ska jag bara pimpa den själv å ha snyggar smycken å skor än alla andra, hahah. Nej men jag har verkligen inte råd att lägga ut pengar på denna klänning och på mottagningen kommer jag ändå vara den enda som har den klänningen oavsett var jag köper den, sådetså. haha :)

Nej ska verkligen bli en najsig kväll, nu ska ja försöka övertala Linda att följa me till skärholmen ^^ PUSS

2 kommentarer:

Linda sa...

Hihi vilket gulligt inlägg och tack för dina fina kommentarer. Hoppas du mår bättre nu när du kommer hem. Jag försökte följa länken du lagt upp på din blvande lilla bebis men den funkade inte eeer så var den stängd. Var så nyfiken på att se hur hundarna ser ut. Ta hand om dig nu Tove så hörs vi snart igen. Stor kram.

Tove sa...

Nej, hon har tagit bort annonsen eftersom alla valpar är sålda men den kullen som jag troligtvis ska köpa en valp ifrån kommer hon skicka bilder på när de är lite större så då får du se :) Kram!